perjantai 15. helmikuuta 2013

Ominaisuudet jotka mieheltäni haluan! Part.1

Jotkut sanovat pinnallista, minä sanon että välttämätöntä...
Ulkonäkö
Sehän nyt on asia mihin aivan ensimäisenä kiinnittää huomion. Kun oon kuitenkin nainen nii mun mieli muuttuu aika usein, juurikin tän, miltä mun miehen tulisi näyttää, kohdalla! 
^^ Osaan muute aika hienosti jäsennellä lauseita ja käytän noita pilkkujaki varmaa iha oikein :DDD
Kummasta päästä alotetaan??

Hiukset: Riippuu miehestä. Pitkä tukka on aikalailla ehdoton ei! Mä haluan olla se, jonka hiuksia harjataan ja letitetään iltaisin. Se vois olla sellanen kiva päältä pidempi, sivut koneella, eikä mitään kuviointei korvan ympärillä <- turhaa hifistelyy. Helppohoitonen, joka näyttää hyvältä myös ilman kahden tunnin asettelua peilin edessä. 
Väri olis ihan kiva jos se olis vaikka tumma ;)

Silmät: Ruskee silmäisen kanssa saisin todennäköisemmin myös nappisilmävauvoja!

Naamakarvat: Hyvänmalliset kulmat, ja mielellään jonkinlaiset ripset myös.
Amisviikset on EHDOTON EI! En oo koskaan kokenut niin suurta tuskaa ihmistenilmoilla liikkuessani kun movemberin aikaan! Muuten viikset menee, jos ne on esim yhdestetty hyvännäköseen partaan. Parta on pop! Myös parransänki tuntuu joskus kivalta!

Kasvojenmalli: Sellaset kulmikkaat, vähän kovanoloiset, mutta pilkesilmäkulmassa ja flirtti-ilme saa ne näyttään kuitenki kutsuvilta!

Lihaksisto: Ei missään nimessä liian pumpattu! Lihakset on kivoja, mut olisin erittäin onnellinen jos mies ei veis ovenkarmeja mukanaan!  Hauis saa olla sellane vähä klohmo, mut sit taas tissien ei tarttis olla hirveen isot ( haluan olla se isompi niiden suhtee :D)
En mä sixpackin takia ketää kävelee laita, mut ei se kamalaa olis jos sil toisella olin pieni pömppis (huom. pömppis, EI sellane kaljamaha!!!)

Pituus: Jaa minkä??? No mitä pidempi sen parempi. Ite oon vielä (meinaan vielä kasvaa :D) alle 160, et jos mies on melke 2metrine ni sellasen kelpuuttamista voisin jo alkaa harkittee! No siis oikeesti, kyllä se 170 ehkä vois riittää jos muut avut on kohillaa....

Ja SEN pituus: Mitä pidempi sen parempi ei sit mitenkää sovi tähä. Ei nyt oo mittanauhaa vieres, mut.... Äh pakko hakee, en osaa arvoida!!
HOULIMOULI!! Onneks hain sen mitan, olisin muute heittäny jonku 25, mut eihä sellasta uskaltais ees käyttää :DD Mikä se suomalaisen keskimitta oli? Joku 14? Siitä ylöspäin, mut kohtuuden rajoissa kummiski!!

Ikä: Itse oon ikuisesti 22v. mut jos puhutaan syntymävuodesta ni mies sais olla sellane -86 -> -82... Jos on tooosi fiksu ja aikaansa edellä ni käy vähä nuoremmatki!


Tää lista ei lopu koskaan ni voin jättää tän tältä erää tähä!!

Lähden näkee unia siitä unelmasta <3 Öitä!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti